Het is zover! - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van Ylse Vlimmeren - WaarBenJij.nu Het is zover! - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van Ylse Vlimmeren - WaarBenJij.nu

Het is zover!

Door: Ylse

Blijf op de hoogte en volg Ylse

08 Februari 2014 | Nederland, Zevenbergen

Morgen is het zover!

De spanning is behoorlijk toegenomen. De koffer en backpack zijn ingepakt. Alles ligt klaar. Als het goed is ben ik niets vergeten, hoop ik. Ik ben klaar om morgen te vertrekken!
Om 14 uur verzamelen we met z'n allen op Schiphol om rond 17 uur de lucht in te gaan. 's Nacht moeten we nog een tussenstop maken in Casablanca en als alles goed is landen we rond 5 uur in Accra, de hoofdstad van Ghana.
Daar worden we opgewacht door een Nederlandse en Ghaneese begeleider. Zij hebben naar alle waarschijnlijkheid een tweetal trotro's (busjes) klaarstaan om ons naar het winkelcentrum te brengen. Hier moeten we wachten tot de winkels open zijn om geld te wisselen, simkaart te kopen, internet te regelen en misschien wat boodschappen te doen.
Daarna vertrekken we richting Golokuati. Dat is nog eens een rit van ongeveer 6 uur.
De eerste dagen zijn voornamelijk kennismakingsdagen en is er tijd om alvast leuke dingen te ondernemen.

Mijn volgende verslag zal wat uitgebreider zijn en het belangrijkste: vanuit Ghana!

Ik wil iedereen nog bedanken voor de verrassingen, bezoekjes, bijdragen en cadeau's.
De laatste uurtjes ga ik nog even genieten van vrienden en familie!

Liefs, Ylse

  • 08 Februari 2014 - 22:47

    Adje Tolenaars:

    Lieve Ilse,
    Heel veel plezier in Ghana, pas goed op jezelf.
    Ik ga je verhalen zeker volgen.
    Liefs, adje

  • 08 Februari 2014 - 23:35

    Esther:

    Succes,en geniet ervan!!!!
    Ook ik ga je verhalen volgen.
    XXX Esther.

  • 09 Februari 2014 - 11:58

    Dim:

    Ylse ik zal je zeker blijven volgen, en ik wou dat ik morgen jarig was. Dan heb jij een hele ervaring achter de rug, en ik snel ons ylse terug.

  • 09 Februari 2014 - 16:08

    OPa En Oma:

    Lieve ylse
    We blijven je volgen geniet er van
    En heel veel Succes en goede vlucht
    xxx Opa en Oma


  • 10 Februari 2014 - 12:51

    Opa:

    Hallo Ylse
    Vandaag aangekomen in Ghana
    En volgens mij veel slaap en moede ,Nu lekker rusten en morgen gezond weer op
    Groetjes Opa en Oma

  • 10 Februari 2014 - 16:50

    Jacqueline Van Vlimmeren:

    Als het goed is ben je bijna op je bestemming .
    Hoe was de vlucht?

  • 11 Februari 2014 - 19:04

    Marleen:

    hoi ylse
    Al een dag op je bestemming, ben je al uitgepakt?
    Heb je een goede vlucht gehad?
    Geniet ervan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ylse

Hallo!

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 398
Totaal aantal bezoekers 17877

Voorgaande reizen:

09 Februari 2014 - 14 Mei 2014

Ghana

Landen bezocht: