Het aftellen is begonnen.. - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van Ylse Vlimmeren - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen.. - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van Ylse Vlimmeren - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen..

Blijf op de hoogte en volg Ylse

26 Januari 2014 | Nederland, Zevenbergen

Hallo iedereen!

Over precies twee weken vlieg ik richting Ghana.
Om iedereen op de hoogte te houden, heb ik deze site aangemaakt.
Hier hoop ik zo veel mogelijk verslagen van mijn avonturen te kunnen plaatsen.

Ik ga samen met 7 andere studenten naar het dorpje Golokuati, dit ligt in het oosten van Ghana in de Volta regio. Daar verblijven wij in een bungalow samen met nog 2 andere studenten van een andere verpleegkundige opleiding.
De bedoeling is dat wij een project gaan opstarten dat te maken heeft met gezondheid. Er zijn verschillende ideeën, maar het daadwerkelijke project zal duidelijk worden wanneer wij in Ghana zijn. Om het project beter realiseerbaar te maken, lopen wij stage in het Margaret Marquart Catholic Hospital in Kpando. Dit ziekenhuis ligt in een grotere stad, vlakbij onze woonplaats.

Morgen hebben wij een afspraak op school met vrijwilligers van de Stichting HelpHelpen. Deze stichting werft fondsen voor de Ghanese Volta regio. Door middel van deze fondsen zetten zij verschillende projecten op. Dit is allemaal te lezen op www.stichtinghelphelpen.com. Wij willen samen met deze stichting ons project mogelijk maken.
Zodra hier meer informatie over duidelijk is, horen jullie het.


Ik hoop dat jullie met veel plezier mijn verhalen zullen lezen!

Liefs Ylse

  • 26 Januari 2014 - 17:44

    Anja Buuf:

    Nou Ylse , we gaan zeker volgen , hoor. Leuk idee

  • 26 Januari 2014 - 19:37

    Adje:

    Hoi Ilse,

    Leuk, ik ga je zeker volgen!!!

    Adje tolenaars

  • 26 Januari 2014 - 22:19

    Anja Roks:

    Hoi Ilse
    Leuk om je zo kunnen volgen.

  • 03 Februari 2014 - 12:25

    Jacqueline Van Vlimmeren:

    Hoi Ylse
    Ik ga je zeker volgen

  • 08 Februari 2014 - 16:12

    Opa:

    ik probeer je te blijven volgen

  • 08 Februari 2014 - 19:08

    Marleen :

    ylse, ga je zeker volgen de komende maanden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ylse

Hallo!

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 384
Totaal aantal bezoekers 17920

Voorgaande reizen:

09 Februari 2014 - 14 Mei 2014

Ghana

Landen bezocht: